eyelets vastzetten met tang

  • alida

    Ik heb een vraag: Eyelets vastzetten met zo'n bite tang is dat wat?

    Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil namelijk zo'n tang kopen maar ik vind het nogal een prijs. Ik zou graag mensen willen spreken die zo'n tang gebruiken en of dat makkelijker gaat dan met zo'n pin en hamer want dat lukt echt niet.

    Ik vind dat een heel gedoe.

    Groetjes Alida

  • Marrigje

    Hoi Alida,

    Ik heb een Big Bite, en ikv ind hem geweldig. Het zet eyelets mooi vast, en ook nog min of meer stil. De BigBite gaat prima door dikke lagen papier heen (heel handig soms)

    Als ik echter opnieuw op zoek zou gaan naar een eyelet setter, dan zou ik de Silent Setter kopen. Zit nu te denken waar ik mijn eyelets meestal mee zet, en dat is een Karen Foster Click it. De big bite is geweldig, maar te veel op afstand, ik zit er liever boven op met mijn neus.

    Groetjes

    Marrigje

  • Carina

    Ik gebruik de silent setter en zou niet anders willen. Je kunt er verschillende maten mee gebruiken. Timmert niet de gehele buurt wakker en het belangrijkste overal met je neus bovenop.

    Groetjes,

    Carina

  • mirre

    Ik vind de big bite geweldig

    Je hebt keuze uit 2 groottes en je hebt geen kracht nodig, zo makkelijk gaat het.

    ook kan je met de big bite embossen, met een beetje oefenen. ( je krijgt dan een bobbeltjes-effect )

    het is zeker een aanrader.

  • Maria

    Hoi Alida,

    Ik heb een Crop a dile (groen) gekocht bij HobbyResort.nl en er geen spijt van! Geen geluidsoverlast meer en mijn kat is niet meer geirriteerd door mijn getimmer met de hamer. Ik kan het je daarom alleen maar aanraden!

    Groetjes,

    Maria

  • marije

    Hoi allemaal,

    Ik heb een vraagje. Ik ben totaal geen creatiefwondertje maar heb toch besloten om deze keer zelf een deel van de geboortekaartjes te maken. Ik wil hierbij het papierenkaartje vastmaken op een vilten achtergrondje vastmaken. Met een eyeletje leek me erg mooi, maar is dit wel mogelijk? Of moet ik de eyelet door het vilt alleen doen en dan het kaartje met een lintje er aan vast maken? Ik hoop dat jullie tips hebben! Bij voorbaat dank.