cuttlebug of bigshot

  • alberta

    hallo,

    na uren rondgesurfd te hebben ben ik op bovenstaande apparaatjes gekomen.

    wie heeft ervaring met een of beide en kan mij adviseren welke van de 2 het fijnste werkt en-of meer mogelijkheden heeft?

    wederom alvast bedankt!

  • Tamara

    Ik heb de cuttlebug, deze is handzamer en kleiner dan de bigshot. Vind hem erg fijn werken.

    Groetjes Tamara

  • Marina

    Ik heb de big shot en ik ben daar erg blij mee. hij heeft een vaste plaats op tafel. wat ik leuk vind van de big shot is dat je met de dikke sizzix stanzen door chipboard kunt snijden en zo dus leuke embellishments kunt maken. Alles gaat er supermakkelijk door heen. Met de cuttlebug heb ik geen ervaring.

  • alberta1979

    zo… dat schiet op.. van biede een goede ervaring.. nu weet ik het nog niet, haha!

  • alberta1979

    ok, misschien nog even ter aanvulling.. ik wil het voornamelijk gaan gebruiken voor het uitsnijden van letter..

  • annette

    Ik ben helemaal weg van de cuttlebug en daar heb je hele mooie alphabetten in.

    Veel succes

    groetjes annette

  • Cindy

    Ik zou de Bigshot of Bigkick aanraden. Dit is hetzelfde apparaat, maar heeft een andere kleur. Alles van de Cuttlebug past op de BigShot en andersom. En op beide apparaten kun je ook de Quickutz en BossKut stansen gebruiken. Op beide apparaten kun je ook embossen. De Cuttlebug is kleiner en minder zwaar om me te nemen, maar is ook minder stevig en moet vacuüm op de tafel vastgezet worden. Dat hoeft bij de Bigshot niet.

    Mijn ervaring met de Bigshot is beter dan de Cuttlebug. De Bigshot heeft mij nog nooit in de steek gelaten met embossen of stansen en de Cuttlebug wel.

    Succes met je keuze!

    Groetjes, Cindy

  • e.m. Brouwer-Spruit

    Elly Schrijft

    ——————————————————-

    > Wie kan mij helpen aan een Nederlandse Beschrijving

    > van de Big Shot

    >Ik kan geen Engels en kom er niet uit

    > groetjes Elly

    d.vandbrouwer@quicknet.nl