Decopatch

  • Silke

    Hallo allemaal,

    hebben jullie ervaring met decopatch?

    Ik vind het zo leuk en wil het graag toepassen in mijn scrapboek maar ik weet niet hoe.

    Jullie een idee?

    Groetjes!

  • Ria

    Hoi Silke,

    misschien een domme vraag maar wat zijn Decopatch??

    gr ria

  • Marrigje

    Ik heb ff gezocht op Internet www.decopatch.com daar staat alle informatie.

    Wat betreft scrapbook. Je zal het best kunnen gebruiken op embellisments ofzo. Ik kan alleen niet vinden of de lijm en het papier zuurvrij is. Dat denk ik wel, maar ik kan het niet vinden. Daar zou ik toch wel naar kijken voor ik het zou gebruiken.

    Verder lijkt het een beetje op de zogenaamde servettentechniek, maar dan met mooier papier. Want de kleuren en het papier vind ik prachtig.

    groetjes

    Marrigje

  • Ria

    bedankt Marrigje,

    voor de link

    ziet er idd wel erg leuk uit.en lijkt op servetten techniek, dit is wel iets steviger papier want servetten kun je zo niet scheuren althans minder makkelijk

    maar of het “zuurvrij”is en moet zijn ligt er aan waarvoor je het in je scrapbook gaat gebruiken.

    succes Silke

    groetjes Ria

  • Silke

    Ik ga zeker wat dingen proberen.

    Ik denk dat chipboards wel leuk ge-decopatched kunnen worden.

    Het is zulk leuk spul!!

    Ik bekleed er nu vooral kastjes en fotolijsten mee.

    Onze scrapbookwinkel in Drachten heeft het erbij nu.

    erg leuk!

    Groetjes!

  • Ria

    Laat je nog eens wat zien hier om ons te stimuleren om het ook te gaan gebruiken

    want het lijkt me erg leuk om te doen.

    Drachten is een beetje ver om het daar te gaan kopen maar misschien is het hier in de buurt ook wel te koop, ik ga op zoek.

    succes groetjes Ria

  • Marco

    Kijk eens op www.knutselspeelgoed.nl

  • Karin

    Je kan het inderdaad gebruiken voor scrapbooken. Breng bijv. leuke effecten aan door het Decopatch-papier aan te brengen op een strip 2-zijdige tape.

    Het papier is inderdaad zuurvrij. De decopatch lijm is overigens ook heerlijk om mee te werken: op waterbasis en gifvrij. Ook ideaal voor kinderen.

    Groet,

    Karin

    p.s.: kijk ook eens op mijn site voor decopatch-materiaal: www.pinka.nl

  • marloes

    Hoi,

    Je kan ook heel goed je album beplakken met decoupage papier. Ziet er ook heel leuk uit.

    Groetjes, Marloes

  • M. Amsing

    Je kunt heel veel leuke dingen doen met Decopatch

    Het kan op eigenlijk alles geplakt worden.