krimpfolie

  • Di@n@

    Hoi wie weet waar ik krimpfolie kan kopen die door de printer kan??

  • mirjam

    ik weet dat ze het in heesch verkopen, maar weet niet of die door de printer kan, misschien kan je ze mailen of bellen.

    mirjam

  • miriam

    Volgens mij past krimpfolie niet door de printer… Ik denk dat het te dik is, maar ik blijf dit draadje volgen, ben wel benieuwd!

  • marloes

    pipoos had het in elk geval voor in de printer weet niet of dat nu nog hebben

    groetjes marloes

  • Di@n@

    Okee bedankt allemaal!

  • tineke

    Kunnen jullie mij ook vertellen hoe de gebruiksaanwijzing van krimpfolie is? Ik heb het afgelopen jaar in Denemarken gekocht, maar daar zat geen beschrijving bij, zelfs geen Deense.

    Groetjes,

    Tineke

  • Di@n@

    Hoi Tineke

    Ik kan je er helaas niks over vertellen.Ik wil er voor de eerste keer ook iets mee maken en op het internet kan ik er ook niet zoveel over vinden.

    Maar ik denk dat er wel anderen zijn die er wel iets van af weten hoor.

    Succes d,ermee

  • tineke

    Wie weet moeten we nog even geduld hebben. Misschien dat de andere dames ons wel tips kunnen geven.

  • Marina

    Ik gebruik krimpfolie om embellishments mee te maken. Ik stempel de afbeelding die ik leuk vind erop. Dan knip ik het uit (je schijnt het ook te kunnen kleuren maar ik weet niet waarmee). Ik maak met de pons een gaatje als ik dat erin wil hebben want na de bewerking kan dat niet meer. Vervolgens verhit ik hem met de heattool. Ik houd hem dan met een sateprikker op zijn plaats anders blaast de tool hem weg. Hij zal gaan krullen maar dat komt ook weer helemaal goed, na een paar seconden is hij gekruld en gekrompen en dan trekt hij ook weer recht. Je kunt er ook nog even een boek op leggen of zo, om hem mooi recht te krijgen, als hij op het juiste formaat is. Ik heb het ook wel eens in de oven gedaan, dan moet het stukje krimpfolie in de oven, ook maar heel kort, je moet er echt bij blijven, maar ik weet niet meer op hoeveel graden! Wat overblijft is een heel stevig hard stukje met je afbeelding erop Ik hoop dat het een beetje duidelijk is…..

  • marloes

    je kunt het gewoon in kleuren met potlood of watervaste stiften.

    groetjes marloes