cropavonden/workshops Zwolle

  • Miranda27

    Wie weet of er in of rond Zwolle ook cropavonden of workshops scrapbooken voor beginners wordt gegeven?

    Ik ben ook net begonnen en probeer zoveel mogelijk ideeen op te doen.

    Tips zijn ook van harte welkom.

  • Kirsten

    Hoi Miranda,

    Helaas weet ik in jouw omgeving geen. Ik weet wel dat ik ontzettend veel info van het Internet af haal en ik heb een tijdschrift gekocht Creatief met foto's, daar haal je ook veel nuttige info uit!

    Veel succes en plezier ermee.

    Groetjes Kirsten

  • Eliza

    Hoi Miranda,

    Ik zou dit ook graag willen weten, ik kom zelf ook uit de buurt van Zwolle. Als ik iets weet laat ik het wel weten!

    Ook hoor ik het natuurlijk graag als jij iets hoort!

    Ik weet alleen dat er dit weekend in de IJsselhallen een hobby-beurs is. Ik heb geen idee of er veel scrap-spullen te koop zijn, en welke stands er allemaal staan, maar misschien is het wat voor je? Ik kan helaas zelf niet…

    groeten, Eliza

  • Miranda27

    Hoi Eliza,

    Ik wist dat er een hobbybeurs in de IJsselhallen is dit weekend, maar ik twijfel nog of ik ga. Ik ben namelijk net op de Kreadoe geweest in Utrecht en daar hadden ze veel scrapbookmateriaal. Ik denk dat als ik naar de IJsselhallen ga dat dit in tegenstelling tot de Kreadoe zal tegenvallen.

    Ben jij al lang aan het scrapbooken?

    Groetjes,

    Miranda

  • Miranda27

    Hoi Kirsten,

    Ik ken het blad creatief met foto's.

    Ik ben er net lid van geworden en als het goed is krijg ik straks het novembernummer in de brievenbus.

    Hier staat inderdaad veel nuttige info in.

    Ken je het andere tijdschrift ook? Ik weet zo niet de titel uit mijn hoofd, maar daar is net het eerste nummer van uitgebracht en gaat ook alleen over scrapbooken.

    Groetjes,

    Miranda

  • Eliza

    Hoi Miranda,

    De IJsselhallen zullen dan inderdaad wel kunnen tegenvallen ja. Ik kan ook niet vinden welke stands er komen, maarja ik kan er toch niet heen…

    Ik ben nog niet zo lang echt aan het scrapbooken, ik ben nog maar met mijn eerste pagina's bezig. Ik heb wel altijd een heel werk van mijn fotoboeken gemaakt, dus het heeft er altijd wel al in gezeten.

    Ik vind het gewoon erg leuk om te doen en er van alles over te lezen op internet en in de verschillende bladen!

    groeten, Eliza

  • Jolanda

    Ik kreeg vandaag deze link door: http://www.creabest.tk Zij geven workshops scrapbooken (beginners en vervolg) in Zwolle.

    Groetjes,

    Jolanda.

  • g4hout

    Tussen Hattemerbroek en Wezep, dus niet ver van Zwolle, zit een hele leuke winkel: creadeco, met veel scrapbookspul en ze houden ook cropavonden.

  • Miranda27

    Hoi Eliza,

    Heb je de andere berichten gelezen van Jolanda en g4hout?

    Er worden dus inderdaad wel workshops en cropavonden gehouden in en rond Zwolle.

    Ik vind alleen de workshops zo duur, namelijk 35 euro in Zwolle. Ik zal g4hout nog even vragen of ze meer info heeft over cropavonden en hoe duur dat is.

    Anders lijkt het mij veel leuker om met een stuk of 4 tot 6 personen een clubje op te richten, zodat we gratis bij elkaar thuis lekker kunnen scrapbooken en dat iedereen zijn spullen meeneemt.

    Ik ben ook maar pas begonnen en heb nog maar 2 pagina's gemaakt. Ik denk toch dat als je met meerderen bent dat je wat van elkaar kunt leren en veel ideeën kunt opdoen.

    Lijkt jou dit ook wel wat?

    Waar in de buurt van Zwolle woon je?

  • Eliza

    Hoi,

    Het idee is wel leuk maar denk ik niet iets voor mij. Ik ben weinig thuis, ik srap dus meer tussen de bedrijven door. Het is dus vaak moeilijk om iets af te spreken. Maar misschien dat er andere gegadigden zijn?

    Ik vind de workshops ook vaak zo duur, dan besteed ik dat liever aan materiaal, maar je hebt wel gelijk dat je veel van elkaar kunt leren.

    Nouja, veel succes in ieder geval ermee!